26.08.2015

Dresslink-moja pierwsza współpraca

Siemka kochani!
Ostatnio nie miałam motywacji do napisania posta i ogólnie nie miałam energii do życia,ale któregoś dnia weszłam na maila patrzę a tu wiadomość od Dresslink! z wiadomością o współpracę naprawdę bardzo się zdziwiłam bo nawet nie myślałam że napisze do mnie jakaś firma. Na początku się bardzo ucieszyłam ale później zaczęłam mieć wątpliwości że jestem jeszcze nie gotowa chociaż później pomyślałam "A co mi tam,raz się żyje!" no i postanowiłam spróbować jak się uda to super a jak nie to trudno.Na szczęście nie miałam problemu z dogadaniem się jednak angielski jest bardzo przydatny! Ubrania z dresslink naprawdę są ładne i w dobrej cenie serdecznie polecam
Mam dla was wish liste z ubraniami z dresslink:








Proszę o klikanie w linki które podałam oczywiście nie zmuszam ale myślę że mogę na Was liczyć
jeśli podacie ceny przedmiotów polecę waszego bloga w następnym poście 
UWAGA! proszę nie kopiować cen innych osób sprawdzam to 

Buziaki, Zuza

12.08.2015

3 outfity na wakacje

Hej!
U was też jest tak gorąco? Bo ja już nie wytrzymuję przez te upały.Chciałam żeby ktoś zrobił mi zdjęcia i mogłabym je tutaj wstawić ale niestety nikomu się nie chce i muszę pokazać Wam te ubrania z obrazków,myślę że już niedługo namówię kogoś żeby zrobił mi zdjęcia i niebawem je wstawię. A dzisiaj mam dla Was 3 outfity na wakacje mam nadzieję że Wam się spodobają :)

1.
Top-Klik
Szorty-Klik
Zegarek-Klik

Buty-Klik

2.

Top-Klik
Spódnica-Klik
Naszyjnik-Klik
Buty-Klik

3.
Sukienka-Klik
Buty-Klik
Kapelusz-Klik
Uwaga! linki podałam po to abyście mieli możliwość zobaczenia tych ubrań na stronie nie chodzi o współpracę.
Który outfit najbardziej wam się spodobał?

Buziaki i do następnego

03.08.2015

Ulubieńcy lipca

Hej kochani!
Co u was? bo u mnie lipiec zdecydowanie za szybko zleciał został nam tylko sierpień i trzeba go jakoś dobrze wykorzystać.Chciałam poruszyć jeszcze jeden temat a mianowicie prośby o klikanie i nie czytanie postów ostatnio kiedy przeglądałam swojego bloga zauważyłam kilka komentarzy typu: witam jestem nowa zapraszam do siebie i tu od razu widać że dziewczyna nawet nie przeczytała posta tylko napisała komentarz żeby się zareklamować albo taka jedna osoba napisała czy lajkne  jej fanpage czy mogłabym poklikać w jej ostatnim poście i czy wejdę na jej bloga i zostawię po sobie ślad no ludzie...mi wystarczy że ktoś zostawi link do bloga i ja na niego wchodzę i poklikam jeśli będę chciała a takie pisanie w komentarzu o poklikanie mnie tylko zniechęca. A druga sprawa to nie czytanie postów ja staram się nie pisać długich postów no ale niektórym nie chcę się przeczytać nawet kilka linijek tylko np. fajne i zaraz czy poklikam.Nie mówię o wszystkich bo niektórzy przeczytają post i wyrażą swoją  opinie więc mam prośbę przeczytajcie cały post a jeśli nie to nie dodawajcie komentarza i nie proście o klikanie ja wchodzę na bloga wszystkich kto zostawi mi link  to tyle w temacie bo się rozpisałam. Przejdźmy już do posta ulubieńcy miesiąca który pojawił się już na moim blogu jeszcze do końca nie wiem czy będę go dodawać co miesiąc to się jeszcze okaże.


1.Sukces według Teen Vogue. Praktyczne porady tych, którzy rządzą światem mody
Jest to książka która opowiada o różnych projektantach modelkach itp kupiłam ją w empiku za 49,90 jakieś 2 lata temu ale dopiero teraz zaczęłam ją czytać haha i bardzo mi się spodobała.Bo też jest to związane z blogami i modą czyli coś dla nas blogerek :)
Moda to twoja pasja.  Chcesz pracować w magazynie modowym? Marzysz o karierze projektantki, modelki lub fotografa? A może już stylizujesz sesje lub prowadzisz bloga poświęconego modzie?

Dzięki tej książce swoją pasję możesz zmienić w sposób na życie.
Swoją wiedzą dzielą się:
• projektanci, m.in. Karl Lagerfeld, Marc Jacobs, Stella McCartney, Alexander Wang
• modelki, m.in. Caroline Trentini, Chanel Iman
• dziennikarze/redaktorzy, m.in. Anna Wintour [Vogue US], Amy Astley [Teen Vogue], Natalie Massenet [założycielka Net-a-porter.com]
• stylistki, m.in. Camilla Nickerson, Jillian Davison
• fotograficy, m.in. Mario Testino, Patrick Demarchalier
• wizażystki, m.in. Pat McGrath, Jemma Kidd, Gucci Westman

Dowiesz się m.in.:
• jak dostać pracę w firmie odzieżowej i tworzyć w niej nowe trendy
• na co zwracają uwagę łowcy talentów z agencji modelek
• jak stworzyć blog, który będzie dla ciebie źródłem dochodów
• jakie gadżety są niezbędne w pracowni projektanta
• jak zostać stażystką w magazynie modowym
• jakie zaskakujące przedmioty mogą się przydać podczas sesji zdjęciowej,
• co należy zabrać ze sobą na Fashion Week


















2.Top z dżerseju H&M
uwielbiam ten top jest trochę prześwitujący ale też świetny na ciepłe dni i ma przepiękny kolor mój ulubiony pudrowy róż.W następnym poście pokaże wam ją na sobie



















3.Ciasteczka biscuit rings. 
Ciasteczka kupiłam w lidlu nie pamiętam ile kosztowały ale są to takie kruche ciasteczka w cukrze kupcie i sami wypróbujcie 

















4.Szminka "zmysłowa przyjemność"petal pink 2815 9
O tej szmince wspominałam wam już w poprzednim poście i tą szminkę bardzo lubie jest idealna na lato jest dostępna w avonie




















5.Muzyka
Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ) 
Bardzo spodobała mi się ta piosenka jest taka wakacyjna i słucham jej praktycznie codziennie kiedy wrócę do szkoły to ta piosenka będzie przypominała mi wakacje
link:klik 

Okej a więc to moi ulubieńcy lipca mam nadzieję że post Wam się spodoba i widzimy się już w następnym poście pa

kontakt:zuzol2559@gmail.com


Podobają Wam się ulubieńcy?
Jak mijają Wam wakacje?