06.04.2015

Maski i odżywki domowej roboty

Macie problem z suchymi przetłuszczającymi lub zniszczonymi włosami ? Tutaj macie kilka sposobów na to jak można poradzić sobie z takimi problemami:
1.Maseczki na wzmocnienie włosów
potrzebujesz:
-2 żółtka
-1 białko
-łyżeczka miodu
-sok z jednej cytryny
Mieszamy składniki wcieramy we włosy i spłukujemy


Olejek rycynowy świetnie działa na osłabione rzęsy, dlatego sprawdzi się też w przypadku włosów. Najpierw zmieszaj jedną łyżkę takiego oleju z trzema łyżkami nafty kosmetycznej i zagęść odżywką do włosów, której zwykle używasz. Zamiast odżywki możesz użyć też żółtka jaja z odrobiną soku z cytryny. Następnie nałóż maskę na włosy, owiń ręcznikiem (możesz najpierw owinąć włosy folią) i trzymaj tak przez minimum pół godziny. Jeśli mieszanka zostanie na głowie dłużej też nic się nie stanie. Na koniec dokładnie umyj włosy szamponem.
2. Potrzebujesz:
-garść korzeni pokrzywy
-woda
Mieszamy składniki,nakładamy na suche wlosy. Pozostawiamy na 30 min.Myjemy włosy
2.Maseczka na łupież i przetłuszczające się włosy 
Potrzebujesz:
-liść aloesu
-1 szklanka przegotowanej wody
-łyżka miodu 
Umyć liść i zmiksować z wodą, dodać miód i wymieszać. Wetrzeć w wilgotne włosy. Nałożyć folię i ręcznik. Pozostawić na 20-30 min.Umyć włosy
3.Maseczka do włosów zniszczonych i wypadających
Potrzebujesz:
-garść świeżych drożdży 
-1-2 łyżki soku z cytryny
-4 łyżki soku z pokrzywy
-4-5 łyżek przegotowanej wody
Rozkruszyć drożdże , dodać sok z cytryny,pokrzywy, dodać wodę  i mieszać aż do uzyskania jednolitej papki. Nałożyć na wilgotne włosy pozostawić na 30 min. Umyć włosy
4.Maseczka na włosy gęstsze , szybciej rosnące
Potrzebujesz:
-1/4 opakowania drożdży 
-sok z 1 cytryny
-1 łyżeczka oliwy z oliwek
- żółtko
-szklanka wody
Składniki mieszamy pozostawiamy na godzinę i myjemy włosy
5.Maseczka do włosów słabych, łamliwych
Potrzebujesz:
-1/4 szklanki piwa
-1 jajko
Połączyć składniki nałożyć na umyte włosy. Pozostawić na 15 min i spłukać
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych maseczek to napiszcie w komentarzu a jeśli chcecie mogę napisać jeszcze więcej takich sposobów w kolejnym poście :)

9 komentarzy:

  1. Używałam tej pierwszej opcji, ale szybko się zniechęciłam, bo bardzo ciężko ją później zmyć. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pomysły :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a mam specjalna maske od fryzjerki i sprawia ze wlosy rosną wiecej w miesiac :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że są może lepsze maski u fryzjerów ale napisałam o takich które można zrobić samemu i nie wydawać na to dużo pieniędzy :)

      Usuń
  4. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Może obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej. :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę je koniecznie wypróbować, bo moje włosy wołają pomocy :D

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety, ja jestem chyba zbyt leniwa, żeby robić takie maski :(
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bylam mala mama czesto robila mi maseczke z jajka lub inne tylko domowe i naturalne. Dzięki temu dzisiaj jestem posiadaczką długich, gęstych, zdrowych i naturalnie prostych włosów :))

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~Zanim skomentujesz przeczytaj post,komentarze typu "Super blog"świetny post" itp będą usuwane
~Za każdy komentarz bardzo dziękuję daje mi to motywację do dalszej pracy
~Nie toleruję kom/kom
~Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
~Jeśli mój blog ci się spodoba-zaobserwuj
~Zostaw link do swojego bloga a na pewno zajrzę!