11.03.2015

Casting sun kiss.

Na pewno słyszeliście o żelu rozniaśniającym Casting Sun kiss w lecie był bardzo modny i stosowało go bardzo dużo osób  były także reklamy o tym produkcie, ale czy na pewno jest taki świetny? Ja wypróbowałam i osobiście nie polecam tego produktu ponieważ niszczy włosy to fakt rozjaśnia je po jakimś czasie aplikowania. Aplikacja jest bardzo prosta wcieramy żel w suche włosy (można na mokre ale lepszy efekt jest kiedy stosuje się go na suche) kiedy już wetrzemy żel we włosy suszymy je suszarką lub w lecie wychodzimy na słońce po kilku aplikacjach pojawiają się efekty . Produkt jest firmy L'oreal paris kosztuje ok.28 zł. Są 3 rodzaje tych żelów do jasnego blondu aż po jasny brąz. UWAGA! produkt stosujemy tylko na naturalne włosy.

1 komentarz:

  1. Masz oryginalny blog, troszkę inny od wszystkich ;) bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

~Zanim skomentujesz przeczytaj post,komentarze typu "Super blog"świetny post" itp będą usuwane
~Za każdy komentarz bardzo dziękuję daje mi to motywację do dalszej pracy
~Nie toleruję kom/kom
~Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
~Jeśli mój blog ci się spodoba-zaobserwuj
~Zostaw link do swojego bloga a na pewno zajrzę!